niedziela, 23 września 2012

Cupcakes ^^

Jesiennymi już niestety popołudniami każda z nas stara umilić sobie wieczór czy to kubkiem ulubionej herbaty, ciepłymi skarpetkami, czy zabiegami kosmetycznymi. Moimi "umilaczami" są właśnie takie słodkie stylizacje paznokci. Tak więc niczym dziwnym nie było, że gdy tylko spojrzałam na ręce i zobaczyłam przepyszną babeczkę oblaną śnieżnobiałą śmietaną z posypką z różowego brokatu a obok truskawkę zanurzoną w obłoczku z bitej śmietany to ślinka mi ciekła. Zresztą zobaczcie same czy takie pokusy powinnyśmy nosić na paznokciach :)






 
Bo do ulubionych paznokci musi pasować biżuteria :)

2 komentarze:

  1. jakie piękne pazurki :) zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. JA NIE MIAŁABYM CIERPLIWOŚCI DO POMALOWANIA TAK PIĘKNIE PAZURÓW :)

    OdpowiedzUsuń