sobota, 29 września 2012

Purple

Ostatnio moje serce urzekł od nowa kolor fioletowy. Oczywiście nie obyło się od wzbogacenia w nowe lakiery, mimo że mam ich masę i zdrowy rozsądek podpowiadał, że mogę się bez niego obyć, to serce i kobieca natura walcząc o swoje krzyczały, że bez takiego koloru ani rusz! No i jak tu ich nie słuchać :) No i jak to zwykle bywa jeszcze dobrze nie wyszłam ze sklepu a już nowy kolor próbowałam. :) W domu postanowiłam dodać kilka rozjaśniających elementów i tak zostawiłam. Dużym zaskoczeniem dla mnie jest trwałość tego "zestawu", mam już go od 5 dni, a jeszcze ani jeden odprysk się nie pojawił jedynie lekkie starcie lakieru na brzegu paznokcia. Po części to pewnie zasługa odżywki "Eveline 8 w 1" która jest moim zdaniem świetna i rewelacyjnie się sprawdza jako baza pod lakier i warstwy top coat z Miss Sporty która początkowo mnie nie zachwyciła ale z czasem zdobyła moje serce :)






1 komentarz: