czwartek, 8 listopada 2012

Wild- Cheetah

Wiem że zrobiłam sobie dość długi wolny weekend w tym od dodawania wpisów, ale mimo to dużo czasu poświeciłam na doskonalenie swoich "umiejętności", pracę nad nowymi projektami i troszkę się podszkoliłam z grafiki (dzięki S :**), mam nadzieję że to wszystko będzie można zobaczyć w niedalekiej przyszłości na blogu. Od dziś wracam do starych nawyków i wpisy będą częściej :**. 

Zacznę od bardzo prostego wzoru geparda kontynuując serię Wild, i muszę przyznać że nie doceniłam tego motywu aż do czasu oglądania zdjęć na których w porównaniu z prawdziwym kotkiem wypadły świetnie. Mam nadzieję że Wam też przypadną do gustu bo wykonanie jest przyjemnie proste. Zaczynamy od bazy w odcieniu hmmm gepardzim :) ja zmieszałam kilka kolorów bo żaden lakier mi nie pasował, następnie możemy ale nie musimy gąbeczką dodać gdzieniegdzie jaśniejsze smugi [wykonujemy jak popularny gradient/ombre, ale nie koncentrujemy się na brzegu płytki tylko w losowych miejscach]. Teraz wystarczy dodać brązowo czarne łatki i pędzelkiem poszarpać ich brzegi aby uzyskać efekt futerkowych łatek :) Na koniec baza i możemy się cieszyć naszymi dzikimi paznokciami :**




 Piękne tło do zdjęć zapewnił mi National Geographic Polska

Pozdrawiam gorąco :**

5 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo kreatywna.Wyróżniam http://barwna-barwnepasje.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-wyroznienie.html Zapraszam do zabawy!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle genialne!!!.Aniu otagowałam Cię i mam nadzieję,że się przyłączysz do zabawy;)Po szczegóły zapraszam do mnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń