niedziela, 16 grudnia 2012

Christmas

Z racji dłuższej nieobecności dzisiaj będę miała dla Was dwa warianty świątecznych paznokci  :) 
A na dodatek zaczęłam już przerwę świąteczną dlatego w tym tygodniu oprócz planowanego odpoczynku mam zamiar przygotować kilka propozycji świątecznych i zacznę przygotowania do sylwestrowych wariacji.

Wszyscy mają śnieżynki mam i ja!
Pierwsza propozycja jest dość popularna. I zastanawiałam się czy w ogóle coś takiego robić bo na każdym blogu/portalu czy czymś o tematyce paznokciowej taki wariant możemy sobie znaleźć.
Ale po skończeniu zobaczyłam jak uroczę one są! Nic dziwnego że są tak popularne jak przy pierwszym spojrzeniu możemy się zakochać i poczuć świąteczny i zimowy klimat :)
Użyłam:
Lakier P2 Last Forever nr 100 open your heart 
Biały nie mam pojęcia jakiej firmy :)
Top coat Nail Expert Manicure z Miss Sporty
Złoty brokat + cyrkonie 



 Kolejna propozycja jest troszkę bardziej mikołajowa :) najbardziej cieszyło mnie malowanie tego fikuśnego reniferka z kolczykami z bombek :) 
Użyłam:
Simple beauty mini nr 314
Wibo Glamour Nails nr 2
Vipera Bambini 28
Essence Colour&Go 94 Gold Fever
Classis nr 187
Mariza nr 30




I na koniec przyjemna wiadomość uczestniczę w projekcie Poznaj metody zdobienia paznokci zorganizowanego przez przesympatyczną Asię z bloga Paznokcie w kolorze marzeń jestem troszkę w tyle bo zgłaszałam się już po terminie ale w tym tygodniu obiecuję wszystko nadrobić.
 Dużo buziaków i trzymajcie się cieplutko :**

4 komentarze:

  1. druga propozycja jest cudowna! ja jak zaczęłam śnieżynki tworzyć to ostatecznie wyszła nijaka paćka na paznokciach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziekuje a co do sniezynek to bardzo mi pomogly cieniutkie pędzelki :) polecam ulatwiaja pracę :*

      Usuń
    2. A dziekuje a co do sniezynek to bardzo mi pomogly cieniutkie pędzelki :) polecam ulatwiaja pracę :*

      Usuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń