poniedziałek, 10 grudnia 2012

Cola :)

Cześć Słońca!
Dzisiejsze paznokcie są odwzorowaniem tych ze zdjęcia które znalazłam kiedyś kiedyś. Motyw kotwicy już wykonywałam, ale zazwyczaj łączyłam go z granatowo białymi motywami w typowo marynarską nutę :) dodanie czerwieni bardzo ożywiło całość. 

Użyte lakiery: 
Lakier P2 Last Forever nr 100 open your heart ( te lakiery mają świetne nazwy)- czerwony
Biały lakier to Simple Beauty mini nr 234
Niebieski Mariza nr 44
Żółty Mariza nr 40
Czarny do konturów Mariza nr 30


Tutaj zdjęcie na którym się wzorowałam.
Jak już dało się zauważyć od jakiegoś czasu mam zmieniony kształt paznokcia na okrągłe, troszkę trudniej jest na nich rysować bo wzory nie są już tak dokładne ale są wygodniejsze i łatwiejsze do zadbania. A wspominając o dbaniu to muszę się wam pochwalić moim mikołajowym prezentem, który swoją drogą sama sobie zakupiłam :) 
 Oczywiście jak tylko zobaczyłam zawartość to zaczęłam wszystko otwierać i dotykać co w efekcie przyozdobiło mój pokój od góry do dołu w złote drobinki i wszystko łącznie ze mną się błyszczy ^^
Ale najbardziej chyba cieszę się z 3 pędzelków do ozdób bo w końcu będę mogła bardziej dopracować zdobienia  :**
Już się zabieram za te cudne świecidełka i szykuję jakieś bogate i błyszczące paznokcie dla Was  :**

7 komentarzy:

  1. przepięknie. Ty to masz zdolności!
    ale świetny prezent sobie sprawiłaś, tylko pozazdrościć. Co do pędzelków to też muszę kupić, ale jakoś się zebrać nie mogę do tego ;D

    zapraszam do siebie, na rozdanie jeżeli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne to zdobienie !!
    a kształt pazurków idealny :)
    ja muszę też kupić sobie takie pędzelki, bo samą sondą dużo nie zrobię :)
    co do brokacików, to też mam ich sporo, ale jeszcze żadnego nie użyłam :D
    czekam na kolejne Twoje zdobienia, obserwuję bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy konkretne:D:D
    Kolejny przepiękny wzór! Z ogromną chęcia obserwuję i czekam na więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow piękny wzorek! Podziwiam za cierpliwość:):)
    Przy okazji chciałabym Cię serdecznie zaprosić do mojego rozdania blogowego, więcej info: http://sayonaramoose.blogspot.com/2012/12/rozdanie-rozdanie-rozdanie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, hej, za jakiś czas dopiszę Cię do listy ;)

    ps. bardzo precyzyjny wzorek i ładnie się prezentuje tak wyróżniony ;)

    OdpowiedzUsuń