niedziela, 2 grudnia 2012

Diamonds

Witajcie :** na samym początku chcę bardzo podziękować wszystkim za tyle miłych słów odnośnie ostatniej stylizacji i wszystkich innych na blogu :**:** 
A teraz czas na coś na bogato!! Dzisiaj będziemy opływać w złocie i diamentach, bo w końcu każdej z Nas należy się odrobina przyjemności. 
Ja swoją znalazłam w nowej kolekcji lakierów Wibo z serii Glamour Nails. Skusiłam się na jeden lakier, oczywiście złoty z takim zielonym cieniem, kusi mnie jeszcze taki beżowy z refleksami :). 
Konsystencja lakieru jest świetna, mimo drobinek po nałożeniu mamy gładką płytkę. Do ładnego pokrycia użyłam tylko 2 warstw. Dodatkowym plusem jest duża buteleczka i niska cena. Jedyny minus jest taki że złote drobinki oddzieliły się od tego zielonkawego lakieru i wygląda to teraz dziwnie, jeszcze nie sprawdziłam czy będzie to miało jakiś wpływ na późniejsze malowanie ale myślę że porządne wymieszanie przed aplikacją wystarczy.
Co do samej stylizacji, na białą bazę naniosłam złotko wykonując gradient, a żeby nie było smutno na paznokciu palca serdecznego narysowałam diamencik :)




I coś dla ucha :)

5 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się to zdobienie z diamentem *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdobienie bardzo ładne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że problem z lakierem taki sam jak u mnie :) Bardzo fajne zdobienie:) Zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń