piątek, 28 grudnia 2012

Sylwestrowe mani

Dziś mam dla was kilka propozycji sylwestrowych mani. Inspiracją dla mnie były piękne zdjęcia sukienek, panujące trendy modowe, albo moja własna inwencja wykonana nie tylko na moich paznokciach ale także moich dziewczynek. :) 

Zacznę może od modnego połączenia w tym sezonie czyli czerni i złota. Ja postanowiłam wykorzystać jako motyw przewodni barokowe wzory. Tak więc przedstawiam dwa wydania :)




 Jeżeli nie potraficie obejść się bez frencha na paznokciach to w sylwestrową noc pozwólcie sobie zaszaleć i klasykę zamienić na coś bardziej szalonego. French możecie wykonać przy pomocy kolorowego brokatu...
 ...lub bardziej spokojnie czyli przyozdabiając tylko swoje ulubione białe kreski.
 Dobrym pomysłem jest też wykorzystanie przeróżnych dżetów które niejednej z nas zalegają gdzieś na dnie szuflady. Ja użyłam dwóch wersji kolorystycznych plastrów miodu.
 Uwaga!! wersja tylko dla odważnych ze względu na siłę rażenia!!

 Brokat, brokat i jeszcze raz brokat!!
 Wielbicielki kolorów nude zachęcam do przyozdobienia jednego paznokcia jakimś ciekawym elementem, może być to np. kolorowy kwiatek, ciekawy wzór lub jak w moim wydaniu pawie piórko które ożywiło całość.
Super inspiracją może okazać się również nasza lub nie nasza kreacja. Nie koniecznie musi byś to identyczne jej odwzorowanie, przy użyciu innych kolorów również może wyjść nam coś ciekawego :)

Mam nadzieję że kogoś zainspiruję! Dziękuję wszystkim dziewczynom za użyczenie swoich paznokci do moich dziwactw :**

8 komentarzy:

  1. prześwietne wszystkie! ale najbardziej pokochałam pierwszy wzór oraz ten z błyszczącymi dżetami. cudo po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne! Barokowe uwielbiam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję to moje też ulubione :)

      Usuń
  3. pokochałam pierwsze, cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie kilka razy zbierałam się, żeby Ci napisać i ostatecznie zapomniałam ;D
    także fajnie, że zaglądnęłaś. Skromnie powiem ze też mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń