wtorek, 4 grudnia 2012

Konkursowo :)

Czyli post z serii a może się uda zrobić sobie mikołajową niespodziankę :) czyli konkursy do których się zgłosiłam :) 
Mam nadzieję że Was zaciekawię i też chętnie weźmiecie udział <3

Rozdanie u SMYKA. super naturalne rozdanie czytając opisy kosmetyków które są do wygrania aż czuje się ich cudowne zapachy, co jest jeszcze lepsze kosmetyki zostały własnoręcznie przygotowane co jest po prostu świetne, kąpiel z musującą babeczką musi być cudowna :*


Taki wielki i pachnący zestaw kosmetyków Original Source możecie wygrać u KOSMETYCZNEJ ODYSEI. Wyobraźcie sobie te śliwkowe prysznice zimowym wieczorem *.*
Rozdanie trwa do 12.12.2012 


I coś dla lakieromaniaczek :) czyli rozdanie u MAVII do wygrania mamy 6 lakierów Sensique z serii Strong & Trendy Nails + ozdoby do paznokci niespodzianki. Wyobraźcie sobie 6 dni i każdy w innym kolorze :) Rozdanie trwa do 15.12.2012

Rozdanie lakierowe u BRAIN FOR SALE trwa do 6.12.2012 a do wygrania piękny świąteczny zestaw lakierów China Glaze w najmodniejszych kolorach tej zimy :)


Trzymajcie kciuki mam nadzieję że coś mi Mikołaj pod choinkę wrzuci :**

2 komentarze:

  1. Granat i beż zmyłam od razu, bo efekt mi się nie podobał. Mięte zostawiłam na palcach serdecznych i mam ją od kilku godzin, nic się z zamszem nie dzieje, nie mechaci się, nie odpada, nie pozostawia śladów na ubraniach itd. Ale kontaktu z woda jeszcze nie miałam, boję się, że się zmyje. Jak tylko sprawdzę go pod wodą, dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po wielokrotnym myciu rąk (a nawet kąpieli w wannie:)) stwierdzam, że woda nie zagraża naszym aksamitnym paznokciom:) Musimy jedynie uważać podczas wycierania rąk, na ręcznik- chropowate, lub szorstkie powierzchnie mogą zdrapać tą delikatną zamszową warstwę.

    OdpowiedzUsuń