czwartek, 20 grudnia 2012

Poznaj metody zdobienia paznokci- Ombre

Ta metoda na całe szczęście jest mi znana lubię ją wykorzystywać i jest świetna w szczególności jako tło do dalszej pracy. Próbowałam już przeróżnych gąbeczek i każda ma wady i zalety wiec nie polecam żadnej konkretnej, w zależności od tego jaki efekt końcowy chcemy otrzymać wybieramy gąbkę z takim zagęszczeniem zaczynając na myjkach do naczyń czy gąbkach kąpielowych a kończąc  na aplikatorach do cieni lub gąbeczkach do podkładu. 
Wykonałam tym razem gradient biało niebiesko złoty bez żadnych dodatkowych udziwnień :)





2 komentarze:

  1. bardzo fajny efekt i zdecydowanie bardziej podoba się mi umiejscowienie białego, bo jak ja u siebie zrobiłam na końcówkach to strasznie poszerzało paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne! Rewelacyjnie dobrane kolorki!

    OdpowiedzUsuń