czwartek, 24 stycznia 2013

Poznaj metody zdobienia paznokci- Art Deco

Po upadku wodno lakierowym musiałam się trochę pozbierać "do kupy" i chyba do dzisiaj nie mogę tego przeboleć. Na szczęście Asia w tygodniu szóstym wzięła w obróbkę wszelkie figury geometryczne. To mnie trochę podniosło na duchu i zdecydowanie odetchnęłam z ulgą, że żadna niespodzianka mnie nie spotka bo przecież śmiganie z pędzelkiem po paznokciach to jest mój konik a nie jakieś tam kąpiele hehe. Ale dobra bo już za dużo narzekam obiecuję się zebrać w sobie i podejść do water marble jeszcze raz ale to za jakiś czas. 
Zastanawiałam się co by tu geometrycznego wymyślić i przypomniałam sobie, że jakiś czas temu w autobusie na skrawku papieru namalowałam coś co idealnie wpasowało się w tematykę. Tak więc po mozolnych poszukiwaniach w końcu doszukałam się tej karteluszki, i oto co zrobiłam :)
 







6 komentarzy:

  1. bardzo ładne, tylko ja bym jakieś inne kolory dała bo nie przepadam za zielenią ;D
    bardzo podoba mi się wzór na środkowym palcu. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam wlasnie zielony hehe a ten niebieski to holo tylko na zdjeciach nie widac :(

      Usuń
  2. urzekło mnie to zdobienie, jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się że moglam sie wykazac heheh

      Usuń