niedziela, 6 stycznia 2013

Poznaj metody zdobienia paznokci- French

Zadanie z tygodnia czwartego jest french. Widząc ten temat nawet przez myśl nie przemknęły mi klasyczne białe kreski!
Więc wykonałam kilka propozycji z całkiem innej bajki, nie poprzestałam nawet na wykonaniu kolorowych końcówek! 
Moje propozycje są chyba całkiem szalone bo, np paznokcie wyglądające jak zamoczone w kolorowym lukrze cukierniczym w żadnym przypadku frencha na myśl nie przywodzą. French to po prostu zaznaczenie końcówki paznokcia, klasyka jak najbardziej jest piękna ale chyba nie dla mnie są zabawy z idealną linią uśmiechy itd.

Wersja na bogato czyli zaznaczenie końcówki paznokcia brokatem, diamencikami czy jak u mnie złotymi paskami. Takie elementy nakładamy ostrożnie na bezbarwny pasek lakieru na naszej bazie w innym przypadku ciężko będzie nam wysypać brokat do określonej długości i całość wyjdzie krzywo.

Lukrowa wersja jest troszkę z przymrużeniem oka, ale chciałam pokazać że nie każdy french musi być idealnym prostym paseczkiem hihi
 Tutaj pokusiłam się o tradycyjną białą końcówkę. Ale wyglądała tak smutno że nie mogłam tak jej samej pozostawić i dodałam mnóstwo kolorowych kropek. Patrząc na nie nasuwa mi się na myśl basen pełen kolorowych piłeczek O_o
Kolejne zadanie WATER MARBLE to będzie moje pierwsze zderzenie z tą techniką już nie mogę się doczekać tej fali kolorów którą wykorzystam :**

1 komentarz:

  1. też wolę kombinować z urozmaiconym frenchem niż tradycyjny biały :D

    dodałam już obie race w zakładce ;)

    OdpowiedzUsuń