piątek, 18 stycznia 2013

Wiem wiem dawno mnie nie było tralalala w związku z sesjami, zaliczeniami i innymi mało ciekawymi zajęciami musiałam troszkę odłożyć na bok życie paznokciowe. Nie znaczy to że sobie odpuściłam co to to nie ale posty będą się pojawiać troszkę rzadziej w przyszłych tygodniach, po to aby potem ruszyć pełną parą!
Mam dla Was dużo nowości i szykuję jakieś ciekawe propozycje, mogę się pochwalić, że zainwestowałam w zestaw do manicure hybrydowego i jestem w pełni zadowolona z tego pomysłu. Pomalowane paznokcie mam już tydzień i nic się z nimi nie stało oprócz mojego znudzenia jednym kolorem ale nad tym popracuje :)
Dziś na szybko pokażę Wam dwie stylizacje mam nadzieję że wpadną komuś w oko :**



Kolejna trochę bardziej ludzka :) i zdecydowanie prostsza do wykonania, nie trzeba się przy tym dziubac pędzelkami heh 



 Prosta wskazówka jak szybciutko wykonać takie serduszka u siebie :**
 Powodzenia :**

2 komentarze:

  1. obie propozycje świetne,
    te drugie są urocze, zrobię sobie takie.
    kurczę, jesteś dla mnie inspiracją, mam nadzieję, że nie obrazisz się jak wykorzystam czasami jakiś wzór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie!!! ja też czasem coś podpatrzę w necie i gdzieś mi się utrwali w pamięci, a potem nie wiem gdzie to wypatrzyłam. Cieszę się bardzo że Cię inspiruję bardzo mi miło :**

      Usuń