poniedziałek, 4 lutego 2013

Back to black

Tak się zabierałam do tego posta jak pies do jeża dosłownie hehe nie wiem czemu ostatnio tak się opuściłam w publikacji postów i czego nagle cała moja energia którą wkładałam w malowanie paznokci pękła niczym bańka mydlana chyba byłam przepracowana i lekko zmęczona, w końcu każdemu marzą się w te ciemne i mroźne zimowe wieczory jakieś wakacje. Na szczęście była to jedynie tylko krótka fala która całkowicie minęła dzisiaj zwiedzając blogi dziewczyn zrozumiałam dopiero jak się opuściłam i jak mi tego brakowało.
A najlepsze to chyba to, że tak straciłam rachubę w tygodniach projektu Poznaj metody zdobienia paznokci, że chodziłam przekonana że ten tydzień jest ostatnim jak się okazało jestem już tydzień spóźniona! Oczywiście jakoś w specjalne zdziwienie nie wpadłam przecież zawsze jestem spóźniona.
Tak podsumowując to bardzo się cieszę z dołączenia do tej zabawy, nie tylko miałam możliwość zmuszenia samej siebie do wypróbowania nowych rodzajów metod zdobień ale i doszłam do wniosku, że takie zabawy choćby nie wiem jak ciekawe i kuszące jednak nie są dla mnie z powodu moich nagminnych opóźnień, no może kiedyś jeszcze się zmobilizuję, ale póki co daję sobie lekką przerwę.
A teraz przed Wami moje ostatnie zdobienie z tego projektu które polegało na wtapianiu ozdób.





1 komentarz:

  1. dość ciekawe pazurki :)
    obserwujemy?
    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń