niedziela, 17 lutego 2013

Instagram Mix

Dzisiaj będzie troszkę inaczej niż zwykle, a mianowicie pokaże Wam mój mix zdjęć z Instagrama. Z prawej strony pojawiła się ikonka dzięki której możecie mnie śledzić :) 
Zapraszam, i życzę Wam miłej niedzieli :**

 1. Zebra nail 2. Half moon Nails 
3. Moje ulubione brokaty <3 4. Naturalne paznokcie hybrydowe


 1. Geometryczne wyzwanie w zabawie Poznaj metody zdobienia paznokci 2.KIKO <love>
3 i 4 Czarny czy czerwony dodatek do Golden eye od OPI


 
 1. Essie 3 way glaze 2. Kocham wzór na tych pędzlach :)
3. Moje ulubione hybrydowe paznokcie 4. Wygrana w konkursie na Kobietyka.pl już się zakochałam :)


5 komentarzy:

  1. Oo dopiero zauważyłam, że jesteś z Lublina :) kolejna lakieroholiczka z okolicy :) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze powiedziane bo nie mało nas jest heh :)

      Usuń
  2. :) bardzo lubię takie posty, a jeśli są w tematyce okołopaznokciowej, to po prostu uwielbiam!
    te paznokcie hybrydowe są niesamowite! masz jakieś dokładniejsze zdjęcia?
    gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie zrobiłam chyba dokładnych zdjęć nie mam pojęcia czemu :) Cieszę się że Ci się podobają :)

      Usuń