czwartek, 7 lutego 2013

Valentine's Day

No tak walentynki coraz bliżej i przez to zostajemy bombardowani niezliczoną ilością serduszek, kolorowych karteczek z miłosnymi wyznaniami i strzałami bezlitosnego Kupidyna który przy każdej możliwej okazji próbuję wbić nam je w tyłek. 

Przez jednych walentynki są znienawidzone z różnych przyczyn, a przez innych uwielbiane, ja nie jestem szczególnym fanem ale miło jest dostać lizaka w kształcie serca, lub obdarzyć takim, chociaż dla mnie nie potrzeba specjalnego dnia na to. Mimo wszystko jest to jakaś okazja do tematycznego wzoru na paznokciach i choć czasu jeszcze trochę to może jakaś propozycja wpadnie wam w oczko i postanowicie akurat w ten sposób uczcić to święto.



Przed Walentynkami na pewno pojawią się jeszcze kolejne pomysły :)
A która z Was się dzisiaj skusiła na małego paczusia :)??

3 komentarze:

  1. druga propozycja jest świetna ;]
    oj pączki zjadłam już 4 ale, więcej nie mam zamiaru. i jak tu się odchudzać?! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie co się rozpocznie jakieś postanowienie to wypada jakaś okazja i trzeba łamać hihi

      Usuń
  2. Very cute photos love!! I love Valentine's day...well I love any holiday because it gives me an excuse to decorate my house and nails lol :)

    OdpowiedzUsuń