środa, 13 marca 2013

Hybrydowe

Dzisiaj mam dla Was odszukane zdjęcia paznokci hybrydowych które sobie robiłam. Bardzo dobrze pracowało mi się na tego typu lakierach, minusem było zlewanie się niektórych elementów ale nie przeszkadzało mi to. Myślę że taki rodzaj stylizacji paznokci szybko zostanie doceniony, zresztą już jest, ale salony chyba jeszcze nie idą tak daleko jak zdobienia tymi lakierami przeważnie jest to malowanie jednym kolorem. 
Ja pokusiłam się już o próby malowania, wtapianie ozdób, brokatów i wszystko jak najbardziej wychodzi.




12 komentarzy:

  1. cudne te paznokcie ! :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają- zwłaszcza środkowy palec!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają przepięknie - bardzo pozytywnie wpadają w oczko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno takie mani jest trwałe.:)Podoba mi się taki mix na paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie trwałe ale ja szybko się nudzę więc nie dla mnie :)

      Usuń
  5. przepiękne zdobienie, lubię taki styl, czerń złoto i biel. wspaniałe połaczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam takie kolory w zestawieniu :)

      Usuń
  6. bardzo fajnie Ci powychodziło. sama sobie czasem robię.;) na na wakacje to po prostu rzecz niezbędna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie je zrobiłaś! Pokaże je koleżance, która bardzo lubi hybrydy i czasem nie ma pomysłu na wzorek -na pewno jej się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jest imponujący :) Paznokcie hybrydowe stają się coraz popularniejsze ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny efekt! Świetny pomysł na oryginalny wygląd paznokci:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. no, no nieźle, świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń