czwartek, 28 marca 2013

Mój własny kawałek nieba..

Dzisiaj przedstawię Wam lakier który oddalił moje plany kupna pięknego błękitnego lakieru z blogerskiej kolekcji Wibo. Jednak większość twierdzi, że jakość tych lakierów mogłaby być lepsza szczególnie jeżeli chodzi o schnięcie i jak najbardziej się do tego przyłączam, dlatego pozwolę odetchnąć chwilkę portfelowi i lakierowe zakupy troszkę poczekają ale różnie bywa z moimi obietnicami (a na dodatek jeśli idzie o lakiery!)
Wracając do tematu bardzo dobrym zamiennikiem okazał się przypadkowo kupiony lakier firmy Magic Visage o której szczerze mówiąc pierwszy raz słyszałam przy zakupie, a oczekiwania tego jak może się sprawdzać lakier za 3 zł były jakie były.
I tu naprawdę przyznaję się bez bicia, pomyliłam się. Krycie lakieru GLAMOUR nie jest idealne, pierwsza warstwa musi zostać uzupełniona o kolejną. Ale dwie w zupełności wystarczają. 
Schnięcie... czyli zazwyczaj moja zmora,ale nie tym razem naprawdę może nie jest to 3 sekundy, ale lakier nawet po nałożeniu drugiej warstwy szybko wysycha, potem nie odciska się nic na nim. No w przypadku niektórych lakierów to można sobie pomarzyć o tak fajnym efekcie.
Konsystencji lakieru i pędzelkowi nie mam zupełnie nic do zarzucenia. Przy nakładaniu nie zalewa skórek, kolor jest boski, przynajmniej w moim mniemaniu haah, no i cena jakaś śmieszna, a w porównaniu do pojemności to już w ogóle.
Także ogólnie to po prostu k o s m o s! Jestem jednocześnie zaskoczona i zachwycona.I po raz n-ty przekonałam się, że jakość i dobra cena mogą iść w parze :)


  Na rozweselenie przez tą urokliwą pogodę za oknem  haha dobre sobie!! Dodałam kilka chmur i ptaków przy użyciu pędzelka. 
Teraz na nasze mani wystarczy ulubiony top i gotowe :)

 P.S. Dodam jeszcze że mani wytrzymało tydzień bez żadnego uszczerbku w postaci odprysków jedynie lekkie starcie końców :)


P.S.2. A Wy macie jakieś niepozornie wyglądające lakiery które powaliły Was na kolana? a może spotkałyście się z lakierami tej firmy? Też polecacie??

9 komentarzy:

  1. Śliczny kolor i mani :)
    Też ostatnio pisałam o lakierowym zaskoczeniu za niską cenę, tylko, że z Miss Selene ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie mnóstwo takich przypadków jest a wydawać by się mogło że mimo wszystko my Polacy mamy tendencję do narzekania niż chwalenia :)

      Usuń
  2. przepiękne zdobienie. Ty zawsze coś fajnego wykombinujesz, prostego... a ja siedzę i myślę, a potem i tak marne efekty ;/
    a takie tanie lakiery są fajne, też mam z tej firmy, nawet spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestań bzdury opowiadać!! :**

      Usuń
  3. Wow kolor idealny :D bardzo mi się podoba i jeszcze ta cena, szkoda, że ja się z nimi nigdzie nie spotkałam.. Ślicznie wyszło zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie! to prawdziwe niebo na pazknociach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak fajnie :) zaskoczyły mnie te ptaszki na koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej firmy ciemny popiel, ale szybko odpryskuje.:(

    OdpowiedzUsuń