piątek, 8 marca 2013

Paski

Byłam taka ucieszona słońcem za oknem że moje wszystkie powstające wzory na paznokciach zawierały jakiś element kwiatowy, aż do dnia dzisiejszego kiedy to rano zza oknem zobaczyłam śnieg!!! Znowu!! 
Cała moja energia uciekła ale na szczęście mam jeszcze kilka zdjęć z nutką wiosny :) 

Do prostych biało czarnych paznokci w paski zabierałam się dość długo, pozornie nie ma w ich namalowaniu nic trudnego, dla mnie jednak nie jest to taka oczywista sprawa. Zdecydowanie muszę jeszcze popracować nad wprawieniem ręki i mam nadzieję że niedługo będę miała do nich kolejne podejście ( ty razem równiejsze). 

Wszystkim moim Czytelniczkom z okazji Dnia Kobiet  życzę wszystkiego najlepszego :**







7 komentarzy:

  1. Paski! :D, super
    takeabreakkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne połączenie!
    takie pasku wydłużają płytkę i są modne :)
    kwiatuszki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo po prostu! nic dodać nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie :D mam faze na te czarno-białe paseczki na paznokciach, ale jakoś mi nie chcą wychodzić równe paski :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra! Podoba mi se to połączenie pasków i kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń