niedziela, 24 marca 2013

Skuszona przez Peaches and cream!

Tak wiem wszyscy je mają, wszyscy o nich piszą i wszyscy je zachwalają. 
Jak już się domyślacie i ja uległam fali zachwytów jaką zbiera kolekcja lakierów Wibo stworzona przez blogerki. 
Oczywiście jeszcze przed ich premierą w Wibo-szafach wiedziałam jaki jest mój must have.
Jak większości z Was i mi serce skradł lakier stworzony przez TheOleskaaa o równie urokliwej nazwie jak kolorze czyli Peaches and cream. Samych recenzji tego lakieru jest tysiące więc nie będę się na tym skupiać bo chyba nie ma bloga na którym jeden z tych lakierów nie został opisany hah
Kolejnymi kusicielami są Blue lake od Gosi i Roziskrzone niebo od Miratell . Oczywiście są ciężko dostępne bo półki w moich Rossmanach podczas wypraw po te lakiery świeciły niezłymi pustkami :) Ale mam nadzieję że i ja się doczekam i powiększę swoją kolekcję :)  




Buziaki :**

12 komentarzy:

  1. kolory całej kolekcji bardzo mi się podobają- chociaż można powiedzieć, że są typowe- ale jeszcze na żaden się nie skusiłam (odstraszyły mnie recenzje).
    Bardzo ładnie u Ciebie wygląda, a palec serdeczny świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja początkowo też myślałam że albo skuszę się na wszystkie albo na żaden ale póki co z jednego jestem zadowolona kolory faktycznie nie są jakieś niepowtarzalne dużo podobnych już mam a co do konsystencji to różnie z nimi bywa :)

      Usuń
  2. Ten kolor jest przepiękny!!! W sam raz na nadchodzącą wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor najciekawszy ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się jest w ścisłej czołówce :)

      Usuń
  4. Kolory faktycznie mi się podobają, ale jakość już nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to zdecydowanie z długo wysychają :(

      Usuń
  5. ślicznie wygląda z tym wzorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja niestety też uległam zachwytom i kupiłam kilka. nakładanie to istny dramat, jeżeli chodzi o ten i blue lake... natomiast np. flirt to inna bajka, świetny jest.
    mimo wszystko kolory super ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten wzorek na jednym paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń