niedziela, 3 marca 2013

Spring

Wiosna wolnymi kroczkami wstępuje do naszego otoczenia, na razie objawia się mokrymi butami, ale wpatrując się w dawno oczekiwane słońce wszystko można jej wybaczyć. Wszystkich takie objawy napawają entuzjazmem i mnie oczywiście też. 
Dlatego bez wahania sięgnęłam po żółty lakier od H&M którym byłam niezwykle zaskoczona zarówno za trwałość jak i intensywność koloru i po różowy z tej samej kolekcji mój obecny faworyt :) Kolejny raz jestem pozytywnie zaskoczona lakierami tej marki i następnym razem biorę każdy kolor w ciemno. 
Dodatkowym plusem był fakt że cały potrójny zestaw kosztował mnie jedynie 5 zł.




11 komentarzy:

  1. Wesołe te paznokcie są, iście wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie radosne :) I bardzo wiosenne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No najwyższa pora się oderwać od tej zimy :)

      Usuń
  3. jak zawsze świetne. uwielbiam <3
    czemu tak rzadko piszesz ostatnio? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah dzięki :) a nie piszę bo wiesz szkoła i to wszystko na dodatek leń mnie dopadł :)

      Usuń
  4. prześliczne zdobienie, a ta żółć mnie mega zauroczyła :* + obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne, wiosenne kolory! ślicznie :)
    będę wpadać regularnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne paznokcie, chyba nie umiem zrobić takich kwiatów :) oczywiście śledzę aby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń