czwartek, 25 kwietnia 2013

Black Sheep

 Dawno się nie pojawiałam, ale nie bez powodu mam nadzieję że mimo wszystko odwiedzałyście bloga bo troszkę pozmieniałam. Pojawił się nowy nagłówek który był nie lada wyzwaniem dla mało ogarniętej w programach graficznych blondynki :) Mam nadzieję że zmiany przypadną wam do gustu.
Ponieważ jak zwykle piszę późną porą kiedy już wszyscy układają się do łóżek i nakrywają pierzynką to postanowiłam pokazać mani dla bezsennych duszyczek liczących owieczki przed snem :)

 Jedna owieczka......
 Druga owieczka.....
 Trzecia owieczka.....


Zapraszam Was też do polubienia nowo powstałego profilu T.i.i na facebooku


A więc dobranoc :**

18 komentarzy:

  1. owieczki są świetne!
    a zmiany na blogu jak najbardziej pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te owieczki są absolutnie przecudowne!! zachwycające! <3 :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie byłam u Ciebie!Przepraszam!:( A owieczki wyszły świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW WOW WOW WOW.....VERY VERY GOOD!!!!!!!
    BEAUTIFULLLLLLL............

    NEW POST ON MY BLOG:
    http://ilaria-cardia.blogspot.it
    FACEBOOK:
    https://www.facebook.com/ilariacardia86

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobienia , zazdroszcze talentu i cierpliowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju jakie słodkie < 3 , szkoda że ja mam za krótkie paznokcie i nie nadają się do takiego czegoś :c
    zapraszam do mnie :) http://takieczasy.blogspot.com/ i miło będzie jak dodasz do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne owieczki <3 świetnie wyszły.
    ja też zawsze późną porą piszę, jakaś wena większa chyba ;]

    a zmiany oczywiście na lepsze, fajny nagłówek, szczególnie że nie wiem czemu, ale ubóstwiam trójkąty ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te wzorki, bardzo fajnie wyszły :)

    Dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam ! Są piękne, ja niestety jestem wzorkowym beztalenciem :/

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet czarna owca się znalazła, ale taka urocza ♥
    świetne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym umieć takie robić :) Świetne owieczki :) Dziękuję za miły komentarz u mnie na blogu :) Pozdrawiam serdecznie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdobienie - ja nie mam cierpliwości do takich zabaw ;)

    OdpowiedzUsuń