piątek, 5 kwietnia 2013

Daisy- czyli czas na Crazy about green!

Skojarzenie z tym lakierem chyba nasuwa się same, bo kolor jest obłędnie wiosenny, ale chyba powoli mam dość usilnych prób przywoływania wiosny, która ewidentnie ma to gdzieś i postanowiła wystawić wszystkich do wiatru. 
Nieważne przejdzmy do bardziej lakierowych spraw. Dziś w użyciu lakier firmy p2 z kolekcji Color victim.
Jest to piękna limonkowa zieleń z delikatnymi drobinkami, które nie są widoczne za bardzo na paznokciu. Kolor jest dość intensywny, ale potrzeba nam 2 warstw do pokrycia całkowitego, przy czym schnie bardzo szybko
W konsystencji lakier jest bardzo kremowy i jedwabisty, a pędzelek elastyczny na tyle żeby ładnie rozprowadzić lakier przy skórkach. 
Co do trwałości to z użyciem dobrej bazy i topu trzymają się około 5 dni bez uszczerbku. Jak dla mnie jest to dość dobry wynik.
Ogólnie to ze wszystkich lakierów tej firmy jestem zadowolona, ich jakość jest bardzo dobra, jedynym problemem jest ich dostępność, bo w Polsce chyba nie można ich zdobyć, ja swoje dostałam w prezencie, dlatego również ich cena jest dla mnie zagadką. 
Jeżeli macie jakieś namiary na te lakiery to dajcie znać chętnie pokuszę się o kupno jakiś nowych kolorków :)






Stokrotkowe mani to kolejna z prostszych propozycji, ale mam nadzieję że nie wypada blado przy bardziej pracochłonnych wzorach. 
Szybciutki tutorial na wykonanie takiego mani :**







Wybaczcie brak topa ale w pośpiechu robiłam zdjęcia :)



8 komentarzy:

  1. piękny mani, świetne kolory i bardzo czytelny tutek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie ma w Polsce tych lakierów, skusiłabym się!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z mySecret lakiery jakie numerki jeszcze polecasz?:)

      Usuń
  3. jakie wiosenne ♥
    szkoda ze teraz za oknem mamy snig a nie kwiaty ;(
    zapraszam na bloga modowego : http://fashion-fashioon-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  5. boski kolorek <3 i cudowny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten lakier - jest idealny na wiosnę :)
    A zdobienie cudne zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń