niedziela, 7 kwietnia 2013

DIY Piaskowe mani!!

Jak już się domyślacie dzisiaj będzie troszkę instruktażowo. A mianowicie przygotowałam dla Was instrukcję jak wykonać coś na wzór popularnego ostatnio piaskowego manicure, jeżeli nie macie dostępu do specjalnych lakierów dających taki efekt. 
Zacznę od tego, że nie posiadam na razie żadnego typowego piaskowego lakieru, a to dlatego że nie powalił mnie na kolana ten rodzaj mani i będzie z nim pewnie tak samo jak w przypadku magnetycznego hitu który również zakupiłam już długo długo po achach i póki co maluje tak paznokcie tylko okazjonalnie. A więc skoro nie posiadam to nie mogę Was zapewnić że efekt i struktura mojego wykonania nie odbiegają od oryginału, ale jest podobnie co do wyglądu końcowego. 

[Pamiętajcie że klikając w zdjęcia możecie je powiększać!] 






Liczę na jakieś opowieści od Dziewczyn które już u  siebie wypróbowały piaski i jakie efekty??

10 komentarzy:

  1. Nie wiem czy to piaskowy efekt ale na pewno bardzo efekowny i ciekawy :)
    Sama niedługo zamierzam spróbować piaskowego mani diy ale w nieco innej odsłonie ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekać na Twoją propozycję :)

      Usuń
  2. wyszedł Ci bardziej taki sugar mat niż sand!
    piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba mnie nie kręci ten trend :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajnie to wygląda :) ja mam 3 piaski jak na razie i bardzo lubię te efekt :)

    OdpowiedzUsuń