sobota, 18 maja 2013

Comic nails


Dzisiaj motyw który chyba mi się nie znudzi nigdy, takie komiksowe paznokcie uwielbiam w każdym wydaniu. Chyba przez ten wybuch kolorów! 
Ta wersja jest na dodatek bardzo szybka do wykonania wystarczą nam różnej wielkości sondy do wykonania kropek i cienki pędzel do napisu i gotowe!!




Ps. zdjęcia do tego posta dodawały się dwa dni!! nie mam zielonego pojęcia co się dzieje z bloggerem! Ratunku!!
Ps.2 Stwierdzam że po Lubelskich Kozienaliach walka Ja kontra Złamane paznokcie wynik 0:2!!! Niestety jestem na przegranej pozycji ale co tam!! 

7 komentarzy:

  1. świetnie połączyłaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pazurki!

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny efekt :D !! jestem baardzo za i chyba kiedyś stworzę swoje pierwsze komixowe mani :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze dawno mnie tu nie było. ależ postępy zrobiłaś;) niesamowity jest ten manicure;)

    OdpowiedzUsuń