środa, 22 maja 2013

Defilada Gwiazd z Golden Rose-Tydzień 7

O tak wcale nie macie omamów Dziewczyny dzisiaj nie będzie paznokci, tylko moja interpretacja makijażu Scarlett Johansson. 
Tak z całą pewnością osoby o słabych nerwach proszone są o nie oglądanie dzisiejszej dawki zdjęć ponieważ może skończyć się to kalectwem :) 
Jest to moje pierwsze podejście do fotografowania make up'u dlatego pewnie wykonałam masę idiotycznych zdjęć i podziwiam dziewczyny które radzą sobie z okiełznaniem takiego zadania :) 
Mam nadzieję że nie będziecie surowe dla mnie, ale uwagi z chęcią przyjmę :**


Makijaż w stylu Scarlett Johansson Defilada Gwiazd z Golden Rose
Makijaż w stylu Scarlett Johansson Defilada Gwiazd z Golden Rose

Makijaż w stylu Scarlett Johansson Defilada Gwiazd z Golden Rose
Makijaż w stylu Scarlett Johansson Defilada Gwiazd z Golden Rose

Już jutro spora dawka nowości w mojej kosmetyczce, masa prezentów i zakupów :**

Zapraszam do polubienia na Facebook'u i Instagramie !!




8 komentarzy:

  1. Masz piękne usta!:)Nawet trochę do niej podobna jesteś!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz zjawiskowo!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie wyszło Ci bardzo ładnie :) ja bym tak nie umiała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty nie ma tam nic szczególnego :0 ale dziękuję :)

      Usuń
  4. bardzo ładnie ;) takie "moje" kolory ;)
    a usta masz piękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja sama z siebie chyba bym pomarańczu nie użyła ale naprawdę kozystnie wyglądał :)
      Dzięki :*

      Usuń