piątek, 10 maja 2013

Liebster award

Z powodów technicznych bloggera który uporczywie nie daje się przekonać do sprawnego dodania zdjęć paznokci, [coś mi się wydaje że tylko moich!!!] dzisiaj będzie troszkę wylewnie. Mam wrażenie że ten tag juz kiedyś się pojawił u mnie na blogu ale nic się nie dzieje bo przecież tym razem na przepytki wzięła mnie Marta z bloga Beauty for Today
zasady:
Nominację otrzymujemy od innego bloggera. Zwycięzcami zostają osoby, które mają mniej niż 200 obserwatorów na blogu. Jest to nagroda za regularne i sumienne prowadzenie bloga. Odpowiadamy na 11 pytań i naszym zadaniem jest wyznaczenie kolejnych 11 osób do nominacji i zadanie 11 nowych pytań. Ważne jest to, że nie możemy nominować osoby, która nas nominowała!

No to do dzieła 
 
 1. Twoje marzenie z dzieciństwa
phii no pewnie że zostać księżniczką/sklepową/bibliotekarką lub inna panią z wypasionym notesem lub kupą kasy!
2. Ulubieniec kosmetyczny roku
Moge zawęzić swój krąg do 100 lakierów?? 
A tak poważnie to mogę bez wyrzutów sumienia powiedzieć że jest to Tender Care od Oriflame który uratował moją skórę pod oczami po strasznej alergii!! No i stosuję go na wszystko więc zdecydowanie takie miano mu się należy :) 
3. Ile czasu potrzebujesz, żeby zebrać się do wyjścia?
\infty 
4. Dlaczego stworzyłaś swojego bloga?
Dobre pytanie! Duży wpływ na jego powstanie mięli przyjaciele nieustannie namawiający mnie do zrobienia czegoś z "talentem" do zdobień, ale koniec końców doszłam do wniosku że taki mój kąt z pracami pozwoli mi się dalej rozwinąć a dzięki dokumentowaniu moich prac łatwiej będzie mi dostrzec błędy jakie popełniam, ale też pochwalić tym co już potrafię :)
5. Miłością mojego życia jest/są....
hahaha "of kors" L.!!
6. Coś, czego nigdy w życiu nie zrobisz, za żadne pieniądze
Czegokolwiek co tylko nie będzie mi pasować! Nie jestem do kupienia
7. W przyszłości chciałabym...
Się rozwijać w kierunkach kosmetycznych! Posiadać zajebisty zestaw pędzli do make-up'u
8. Ulubione perfumy
Halle by Halle Berry i Lacoste Joy of Pink
9. Lubię siebie za....
pozytywne nastawienie do życia
10. Jak spędzasz swój wolny czas?
siłownia! <3
11. Wygrałaś milion, co robisz z tą kwotą pieniędzy?
 Umieszczę je w wannie i będę się w nich kąpać a potem zacznę wydawać na kosmetyki ^^

No to tyle ode mnie :) ja nominuję każdą chętną dziewczynę która ma tylko ochotę przyłączyć się do zabawy, ponieważ jest to raczej dość popularny tag. 

Na koniec bardzo dziękuję Marcie za otagowanie :**:** mam nadzieję że zaspokoiłam ciekawość :)

2 komentarze:

  1. Ciekawość zaspokojona :) pytanie nr 7 -> wiesz co lubię :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię te perfumy Halle Berry :D

    OdpowiedzUsuń