czwartek, 23 maja 2013

Mini, midi czy maxi zakupy?? I potężna dawka nagród i prezentów!!

To chyba mój pierwszy post zakupowy więc totalnie nie wiem od czego zacząć. 
Z zakupów lakierowych to było tym razem skromnie i przed drzwiami sklepu wzięłam 2 duże wdechy na ochłonięcie, w innym wypadku popadłabym w szał, ale chyba skromny asortyment lakierowy w Naturze też miał w tym swój udział.  Tam do zakupowego koszyka trafił mini zmywacz z Sensique, róż i lakier Catrice i topper od Essence.
Potem w Rossmannie ograniczyłam się jedynie do ulubionej Siarkowej Mocy i kolejnego lakieru z blogerskiej kolekcji Wibo tym razem od Miratell. Niestety w drodze do domu mam kolejnego Rossa i wstąpiłam zobaczyć czy przypadkiem nie będzie jeszcze cieni Rimmel dodawanych przy zakupie pomadki Kate i na moje szczęście okazało się że są i na dodatek jest otwarcie i dostanę jakieś tam gratisiki :) 
Dodam że mój spokój i opanowanie dawno poszły w odstawkę :) 

Po donosie od Beauty-Labyrinth o paletkach od MUA w Pepco oczywiście też tam trafiłam skusiłam się na jedną z paletek, pomadkę Colour Chic i dwa pędzelki W7. 







 Kolejną radością  tym tygodniu były wyczekiwane piaski od P2 w kororkach: 050 Confidential, przepiękny 020 Lovesome i 030 Seductive. Zupełnie nieoczekiwane były dodatkowe dwa lakiery z serii Color Victim 920 up in the air piękny niebieski kolorek i troszkę ciemniejsza mięta 940 never 2 much
 Kolejna przesyłka z tego tygodnia to nagroda od Wibo z konkursu Nail Obsession, które dokładniej Wam kiedyś przybliżę :)

 I już całkiem ostatnia nagroda to moja nowa prostownica do włosów którą wygrałam na otwarciu Rossmanna! Byłam mega zaskoczona bo czaiłam się na jakiś zestaw kosmetyków oczywiście ale już ją przetestowałam i jest super :)


 No i dobrnęłyście do końca troszkę mi się nazbierało tego ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić na małe szaleństwo zakupowe prawda??
Ściskam Was mocno :** już niedługo jakieś mani!!

PS. Przed chwilą dowiedziałam się o wyróżnieniu za makijaż, który wam wczoraj pokazywałam w Defiladzie Gwiazd z Golden Rose i już nie mogę się doczekać aż wypróbuję jakieś kosmetyki tej firmy bo póki co miałam styczność tylko z lakierami!! 
Hmmm chyba puszczę w tym tygodniu totka!!


15 komentarzy:

  1. Jeju, ile dobroci u Ciebie :) Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na zakupy bo mam tak dużo kosmetyków (nie wiedziałam, że to kiedyś powiem), którym niedługo skończy się termin przydatności, a wyrzucać nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie chyba popadam w szał kupowania i dopiero po powrocie okazuje się że mogłam sobie trochę odpuścić ale póki co maja kosmetyczka w szwach nie pęka to nie mam tak dużych wyrzutów :)

      Usuń
  2. Ile kosmetyków, chyba i ja jutro wstąpię do Rossmanna na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo tego :D mam też ten nr szminki - 16 jest cudowna !!
    No i piaski z P2 też mam, ale tylko dwie sztuki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. oo poszlałaś ;) fajne rzeczy, fajne.
    a ten krem dobry jest? matuje? bo czaję się na niego już jakiś czas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy strasznie ciepłej pogodzie to chyba nie ma mocnych na długotrwałe zmatowienie ale ja jestem zadowolona z niego tylko chyba cera już mi się przyzwyczaiła do niego troszkę :)

      Usuń
  5. świetne zakupy !
    lala-lovee43.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z tym,że raz na jakiś czas można tak zaszaleć.Super zakupy :) Życze miłego dnia i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudowności :) Robią wrażenie ;) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice post!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezły haul zakupowy:D zaszalałaś. Piękne są te szminki. Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. o to ja jutro lece do pepco :)

    OdpowiedzUsuń