środa, 1 maja 2013

Zebra inaczej ?

Dziś szybciutko post zeberkowy ale w innym wydaniu niż zwykle, nie ograniczyłam się jedynie do motywu tylko postawiłam na całe urocze zwierzątka z słodkimi różowymi buźkami :) 
Szkoda jedynie że zdjęcia robiłam przy sztucznym świetle i nie oddają uroku ale jak skończyłam to już nie było jak :) 
Wzór na pozór jest dość skomplikowany ale zapewniam że wykonywało się go sprawnie i nic w tym trudnego nie ma :) 
Inspiracją były moje piżamowe zeberki które dzielnie towarzyszyły mi też przy malowaniu :)








Ps. Wy też macie ostatnio problemy z bloggerem i dodawaniem zdjęć ostatnio??

13 komentarzy:

  1. masz talent :*
    kochana a nie chciałabyś dołączyć do 'paznokciowego teamu' w którym jestem współ-założycielką więcej informacji u mnie w zakładce 'paznokciowy team' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę talentu i cierpliwości :)
    Uwaga: Nominowałam Cię do nagrody Liebster Award :) http://mojkosmetyk.blogspot.com/2013/05/liebster-award-d.html

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam talentu do takich wzorów;) ślicznie:)
    słyszałam że się pojawiaja problemy z dodawaniem fotek;/ u mnie póki co ok

    OdpowiedzUsuń
  4. oo jaa cie kręce! ale cudowne :) zakochałam się w tych słodkich mordkach ;)

    ps. to ja się cieszę, że ktoś stale mnie komentuje i zawsze znajdzie chwilę na te kilka słów ;) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudowne :)
    przesłodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziaki :) Świetnie CI wyszły te zebry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeny jeny przeurocze i prześliczne!!! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. AAAAAAAAAAAAA!! Boskie!!! :D

    OdpowiedzUsuń