środa, 5 czerwca 2013

Goździki na paznokciach ♥




Dzisiaj jak już po wstępnym zdjęciu możecie się spodziewać w roli głównej wystąpią goździki, taaak tym razem nie będzie moich ulubionych pasków. 
Z kwiatowymi wzorami zazwyczaj jestem dość ostrożna bo łatwo można przesadzić i wychodzi misz masz dlatego przeważnie tylko jeden paznokieć mam z takim motywem, tym razem zaszalałam i postawiłam nie dodawać nic innego poza kwiatami.
Za bazę wybrałam jasno niebieski odcień który dodatkowo podbiłam białą bazą, a do kwiatów użyłam pędzelka którym byle jak nakładalam kolejne lakiery: biały, różowy, ciemny róż i znowu biały. Zależało mi na ładnym przenikaniu się kolorów dlatego nie czekałam na wysychanie kolejnych warstw tylko mieszałam je już na płytce paznokcia. I to by było na tyle tej całej filozofii, nic trudnego. 



Te zdjęcia są robione wieczorem a może nawet nocą, przy sztucznym świetle. Dalsze są już z kolejnego dnia, mam nadzieję że nie widzicie tam nigdzie odbitej mojej pościeli :) 




19 komentarzy:

  1. cudne kolory- każdy z osobna jest piękny, w duecie po prostu zachwycają. Zgadzam się z Tobą- kwiatowe zdobienia są bardziej wymagające niż mogłoby się wydawać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyszło!

    Oryginalny pomysł. Nigdy nie widziałam takiego zdobienia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony kwiatek to goździk brodaty :) twoje na paznokciach właśnie te odmiane bardzo przypominają :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że tak bo inspiracją była tapeta na telefonie a tam był jedynie fragment więc nie byłam w stanie dojść jaka to odmiana ^^

      Usuń
  4. Uwielbiam goździki! Twoje zdobienie jest fantastyczne! Muszę też sobie takie zrobić!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się połączenie kolorków!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie, jak naklejki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyszły :) bardzo lubię kwiatki na paznokciach - zaraz po kropkach i paskach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny efekt.
    Podziwiam za cierpliwość i zdolności manualne ;)
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kwiaty na pazurkach a Twoje wydanie jest bajeczne - takie niecodzienne.. i ta kolorystyka - wspaniale !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie ;) muszę jakieś kwiatki zmalować, to takie urocze zdobienie ;)
    ps. mam poszewkę na kołdrę, jak ty tło na zdj ;p

    OdpowiedzUsuń