środa, 19 czerwca 2013

Haul zakupowy :)

Przedstawiam Wam moje zakupy kosmetyczne. 
Ostatnio przy okazji spotkania z Martą wybrałyśmy się do chińskiego marketu w którym jak już wiecie odkryłam dwa świetne neonowe lakiery, potem wpadłyśmy na chwilę do Pepco i tam oczywiście zniknęłam na dziale z kosmetykami MUA i Accessorize, szczęśliwie na dodatek niektóre z cieni były przecenione dzięki czemu jeszcze trudniej było mi wychodzić tylko 3 nowościami, strasznie żałuję że nie kupiłam jeszcze pięknego zielonego cienia z Accessorize, wróciłam po niego kolejnego dnia bo mi spać nie dawał ale niestety już go nie było :(. 
Wczoraj natknęłam się na Naturę i dodatkowo promocję kosmetyków Kobo, strasznie zależało mi na bazie pod makijaż i zestawie korektorów ale niestety wszystkie rozeszły się jak ciepłe bułeczki pierwszego dnia promocji :( 
Tak więc zobaczcie same na co się skusiłam :**



 Jak widzicie dokupiłam jeszcze dwa lakiery w chińskim zobaczymy jak się sprawdzą :)
 Kupiłam zestaw korektorów z Catrice, mam nadzieję że będą się dobrze sprawowały i nie będą za ciężkie jak na lato :), Lakier z Sensique w butelkowym kolorze, to chyba najbardziej zbliżony butelkowy odcien jaki udało mi się znaleźć a szukam już od zimy! No i w końcu mam topper z flejksami <omnomnom>
 Z Kobo wybrałam tylko puder matujący, a z Essence bazę pod cienie jestem ciekawa jak sprawdzi się taka w dość płynnej formie a pastelowe cienie dostałam w gratisie do całych zakupów :)

2 komentarze:

  1. widzę, ze nie tylko ja ostatnio szaleję z zakupami, dobrze wiedzieć :D jestem ciekawa dwóch nowych odcieni z chińskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nono, fajne zakupki :) ciekawa jestem tych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń