poniedziałek, 10 czerwca 2013

Never 2 much??

Cześć kwiatuszki :**
Dzisiaj tak na szybciutko tu wpadam bo jestem pochłonięta niekończącym się pisaniem pracy licencjackiej i zbliżającą się wyprowadzką z Lublina do Wrocławia ♥!! Dosłownie na samą myśl o tym że niedługo będę tam mieszkać dostaje motyli w brzuchu tak się cieszę :** 
Dzisiaj wzór który kojarzy mi się jedynie z hawajską koszulą, najlepiej rozpiętą na smacznym modelu, nawet próbowałam znaleźć jakieś zdjęcie ukazujące taki obrazek ale albo model nie ładny albo koszula nie taka. 
Nieważne wracając na ziemię do paznokci to były totalnym spontanem, koniecznie chciałam zrobić coś kontrastowego do lakieru p2 940 never 2 much (o którym w ogóle zaraz wspomnę bo masakra!) i pojęcia nie miałam co by się zgrało z tak śmiesznym kolorem, padło na kwiaty którymi ostatnio was zamęczam ale tym razem w bardziej przerysowanej formie :)

A propos samego lakieru to naprawdę z całego serca uwielbiam markę p2 ( pewnie dlatego że tak ciężko ją dostać, wiadomo zakazane jabłko kusi), zarówno pigmentacja jak i schnięcie tych lakierów są zachwycające, ale barwienie płytki paznokciowej jest w ich przypadku masakryczne. Wiadomo jasniejsze odcienie nie spowoduja nam strasznej szkody, ale ciemniejsze a w szczególności zielenie jak zauważyłam są okropne. 
Na moje nieszczęście zapomniałam położyć bazy przed zrobieniem mani bo początkowo miałam sprawdzić jedynie jak wygląda na paznokciu ten kolor a zamysł końcowych paznokci był inny, no ale tak na szybciocha zmalowałam te kwiatki zrobiłam foty i zabrałam się do zmywania lakieru a tu paznokcie zielone! Ale żeby nie było z bazą tez mi zabarwiło płytkę, bo wcześniej już miałam taka sytuację więc to jest straszne! 
No ale tyle tego zapraszam Was do zdjęć szkoda że pracy mi się tak gładko nie pisze jak do Was :**








Ps. Znacie/polecacie  jakiś dobry program do zdjęć, bo robione wieczorem nie pokazują za bardzo rzeczywistych kolorów :(

12 komentarzy:

  1. Kojarzy mi się ze Scooby Doo i Wehikułem Tajemnic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie podobne :) podoba mi się twoje skojarzenie :* :D

      Usuń
  2. Świetne! wyglądają trochę jak naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatuszki bardzo fajne :) a z P2 nie miałam jeszcze do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mam żadnego lakieru z P2.:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam GIMPA - zaczynam od ustawień balansu bieli i poziomów, a jak to nic nie da to jeszcze grzebię w kolorach. Darmowy program i niezłych możliwościach :)

    Śliczne te kwiatuszki, bardzo mi się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gimpa nie próbowałam jeszcze muszę zobaczyć czy nie przerośnie on moich zdolności :)

      Usuń
  6. ja swoje fotki obrabiam w PhotoScape :)
    szkoda, że lakier barwi bo kolor piekny, mi kiedys z Lovely niebieski zabarwił i miałam paznokcie umarlaka - dosłownie tak wyglądały! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a odbarwić takie zabarwione paznokcie to jest masakra :)

      Usuń
  7. Super wzorek :)
    A lakiery p2 również kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalne zdobienie :)
    p2 - chyba jeszcze nie miałam okazji bliżej poznać...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądają :D jak wyjęte z jakiejś kreskówki :)

    OdpowiedzUsuń