sobota, 15 czerwca 2013

Purple mix

Z każdą chwilą moja wiara w tańsze lakiery bardziej wzrasta, tym razem skusiłam się na dwa lakiery w chińskim sklepie za całe 2 zł sztuka tylko ze względy na kolory. 
Byłam przekonana, że do pełnego krycia potrzeba będzie z pięciu warstw i raczej często nie będę z nich korzystać. Ale jak to kobieta w sklepie po prostu musiałam je kupić i już :) 
No i jak się pewnie domyślacie zaskoczyły mnie. Do pełnego krycia wystarczyły 2 warstwy, które na dodatek szybko wysychały, trwałość ciężko mi ocenić bo użyłam bazy peel off  więc końcówki lekko się starły ale po 4 dniach ściągałam je raczej w stanie nienaruszonym. 
Tak więc już się szykuję na wyprawę po kolejny kolorek bo była tam piękna neonowa zieleń która teraz chodzi za mną krok w krok, reszta raczej nie kusiła szkoda że jeszcze neonowej pomarańczy nie widziałam bo bym skompletowała cały zestaw :) no i jakieś wiadereczko na pędzle może znajdę :) 








A tu dodatkowo moje zakupy z Pepco piękne cienie z Accessorize.

10 komentarzy:

  1. ostatnio przekonałam sie ze takie lakiery w chińskich sklepach po 2, 3 zł są lepsze niż takie z drogerii droższe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio właśnie miałam kilka drogeryjnych wpadek :( i się lekko zniechęciłam :(

      Usuń
  2. słuchaj Marty zajdziesz daleko :) nikt mi nie wierzył, że takie lakiery mogą być całkiem niezłe :) Piękne pazurki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że nie okażą się wyjątkiem od reguły :)

      Usuń
  3. uroczy mix, bardzo fajnie się prezentuje.
    też widziałam te lakiery w chińskim. popatrzę, może znajdę jakiś kolor dla siebie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudny mix :D aż w weekend zajrze u siebie do chińczyka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdobienie, rzuciłaś na mnie urok tymi prostymi paseczkami <3 jak Ty to robisz ?

    OdpowiedzUsuń