niedziela, 2 czerwca 2013

Rimmel Lasting Finish Lipstick by Kate Moss nr 16

Pamiętacie mój ostatni haul zakupowy? 
Pojawiła się tam szminka Rimmel sygnowana przez Kate Moss w pięknym różowym odcieniu. Przed jej zakupem miałam dużo wątpliwości czy jest mi na pewno niezbędna, bo jedyną pomadką jaką namiętnie używam jest ochronny Carmex, ale szalę przeważyła Rossmanowa promocja, dzięki której przy zakupie szminki otrzymałam cienie Rimmel gratis. Po obsmarowaniu całej ręki wszystkimi możliwymi odcieniami zdecydowałam się na 16 i trafiłam w dziesiątkę :)

Mimo słabo przekonującego startu jednak się polubiłyśmy :) 
 
 
Opakowanie: Matowa czerń jest bardzo przyjemna dla oka, do tego delikatny napis bez zbędnych ozdobników dla mnie jak najbardziej na tak!!
Pigmentacja: Dobrze napigmentowana szminka, nakładając palcem lub pędzelkiem możemy stopniować intensywność koloru, co może w przypadku ciemniejszego odcienia być bardzo przydatne :)
Konsystencja: Kremowa i miękka dzięki czemu nie podkreśla suchych skórek i nie przesusza ust
Trwałość: Po około 3 godzinach potrzebujemy poprawki, no i oczywiście w pojedynku z posiłkiem przegrywa, ale kolor schodzi równomiernie.
Cena i dostępność: około 20 zł, większość drogerii
Moja ocena: Myślę że za niewielką cenę mamy produkt który raczej nas nie zawiedzie i sprawdzi się w codziennym delikatnym makijażu, u mnie na pewno tak jest. Ja na pewno skusze się jeszcze na jakiś mocniejszy odcień, może wypróbuję czerwoną serię z matowymi kolorami :)






10 komentarzy:

  1. ładny delikatny odcień na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z reguły mam blade usta więc widzę dość sporą różnicę ale fajnie ożywia makijaż :)

      Usuń
  2. ale ma śliczny delkatny kolor , super prezentuje sie na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda, no ale jak się ma takie usta....;)bardzo naturalny kolor,chyba się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor, a te usta to po prostu marzenie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ten numerek <3 jest moim ideałem :)

    OdpowiedzUsuń