środa, 3 lipca 2013

Zawijasy

Oj dawno dawno nie pisałam, ale kończąca się sesja, przeprowadzki i podróże nie pozwoliły mi na chociażby chwilkę czasu wolnego, na dodatek moje paznokcie aktualnie są w opłakanym stanie, połamane i z zadzierającymi się skórkami, muszę zacząć jeść jakieś suplementy diety bo nie pamiętam żeby kiedykolwiek tak wyglądały :( na szczęście w domku jest pysznych warzyw i owoców z ogrodu pod dostatkiem :) 
Dlatego postanowiłam że muszę ogarnąć te mani które już dawno dawno zmalowałam i też pozwolić im się zaprezentować na blogu :) więc nie zdziwcie się że w najbliższych postach będę miała różną długość paznokci albo kształt  :) 








8 komentarzy:

  1. Super te zawijasy, prześliczne :D Wyglądają jak stemplowane! :D

    Zawsze mnie dziwi to podejście - "coś jest nie tak, więc muszę sięgnąć po suplementy". A tak na prawdę pierwszą myślą powinno być - "coś jest nie tak, więc muszę przeanalizować swoją dietę i wprowadzić więcej warzyw, owoców i np. ryb itp.". Nie jest to uwaga konkretnie do Ciebie, ponieważ nie mam pojęcia jak się odżywiasz i jaki jest Twój stan zdrowia, chodzi mi raczej o ogólną tendencję "testowania suplementów", co przewija się na wielu blogach, szczególnie urodowych. A jakie jest Twoje zdanie? Nie uważasz, że np. zamiast ogólnoblogowych akcji w stylu "codziennie przyjmuję skrzypowitę" powinno być "codziennie jem na śniadanie porządną porcję warzyw"? :P :D Byłoby super, chętnie bym dołączyła do czegoś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z suplementami nie przesadzam bo jedyne jakie przyjmuję dla "urody" to tran, skrzyp wolę wysuszyć latem i potem herbatę pić, jedynie przyjmuję witaminowe ze względu na to że jestem wegetarianką i w sezonie gdy jest mało warzyw wolę nie wpaść w jakieś problemy, jak najbardziej sie zgadzam że pierwszą myślą powinna być zmiana diety ja jestem w końcu w domu i mogę się nacieszyć warzywami prosto z ogródka no i z ryb jak najbardziej nie zrezygnowałam :) a że ostatnio był zabiegany okres to mi się nie chciało gotować obiadków i już mam za swoje :( ale jak najbardziej akcja pt. jedz warzyw ile wlezie :) byłaby moją ulubioną :)

      Usuń
  2. śliczne zawijaski i ładne połączenie kolorków :)
    co do paznokci polecam cynk, biorę trochę ponad miesiąc i już widzę efekty, poza tym stosuję też Regenerum i zmieniłam krem do rąk na Bioliq - cud! Moje pazurki się strasznie rozdwajały, teraz rozdwajające się mam już tylko dwa i wszystko idzie w stronę zdrowych paznokci ;) no i jedz ryby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam rybcie omnomnom mi od zawsze bardzo szybko pomagał tran, cynk próbowałam ale nie zauważyłam efektów u siebie :) no i oczywiście warzywka w diecie to podstawa :)

      Usuń
  3. fajne zawijaski ;) ładnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie to wygląda, że aż mam ochotę na coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń