wtorek, 3 września 2013

Bananek z galaretką?

Długo nie miałam pomysłu na połyskliwe lakiery od Golden Rose z serii Jolly Jewels. Na paznokciu wyglądają przepięknie bez żadnych zbędnych dodatków co najmniej jak biżuteria. 
A mi marzyła się wersja troszkę mniej elegancka, dlatego zaczęłam się zastanawiać z czym kojarzy mi się mój Jolly. 
Nie wiem czy tylko ja kreuje takie skojarzenia, ale pierwszą myślą była galaretka truskawkowa omnonom. Dlatego wybrałam dokładnie ten jedzeniowy kierunek i dodałam zwariowane banany na  dwóch paznokciach. 
Myślę że mimo dość dużego kontrastu między tymi dwoma motywami całość wygląda całkiem ciekawie. 
A Wy Dziewczynki co sądzicie i tym zestawieniu?





9 komentarzy:

  1. bardzo pomysłowe zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. połączenie jest bardzo ciekawe, bananki są super i wyglądają smakowicie w towarzystwie galaretki Jolly ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. już sama nazwa posta/zdobienia jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm genialnie to wygląda :) super połączenie !

    OdpowiedzUsuń
  5. super że w końcu wróciłaś! :D
    mani bardzo ładne, rzeczywiście kojarzy się za galaretką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super pomysł!
    I wykonanie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń